8 902 läst ·
19 svar
9k läst
19 svar
Resning Smålandsvillan Lammhult
Hej! Jättefint hus! Vad har ni valt för färger? Är det "standard vit och grått"? Vi har beställt vårat Nybro med standard vita knutar och grå fasad. Har inte sett något hus IRL med detta så vi undrar lite om den grå är smuts/brungrå eller om den är _grå_..... 
Medlem
· västernorrlandslän
· 77 inlägg
Det ska inte ta längre än 21dgr. Kolla i era kontraktpapper... på baksidan står det en massa regler osv. bla tre veckor från resning till inflyttannaochjohan skrev:Grattis till ert hus! Vilken utsikt ni får, lite avis.
Vi har nyligen fått vårt Kalmar här i Jämtland. Det stomrestes den 17/1.
Hur länge fick ni vänta, från stomresning till inflytt i dagar (ej arbetsdagar)? Vi har nämligen fått 4! veckor. På hemsidan står det två veckor så vi är lite luriga på detta. Andra som bygger SMV får gärna skicka direkt till oss och berätta hur länge ni fick vänta.
Lycka till med huset och krya på er!
Medlem
· västernorrlandslän
· 77 inlägg
Vi valde standard vit och ljusgrå, men dom målade fel färg, så vi fick beigea knutar... Det ska målas om till våren, då kan jag svara på om färgen är grå eller något annatsnysop skrev:
Medlem
· västernorrlandslän
· 77 inlägg
Köket nästan klart... Sovrummet har en del kvar också.
Klicka här för att svara


