Hej!
Hoppas detta är ok. Har en stiga autoclip som gav upp häromdagen. Slet loss hjulmotorn från chassit så känner inte att det är värt att bekosta den mer.

Har delar till den om någon är intresserad/behov av att köpa. Ett nytt batteri förra sommaren på 7.5ah (kostade 2700 nytt) och laddningsstation/sladd osv. Även själva klipparen såklart. :) batteriet går ju att skicka men de större delar finns i Östergötland.
 
AndreasLundgren AndreasLundgren skrev:
Hej!
Hoppas detta är ok. Har en stiga autoclip som gav upp häromdagen. Slet loss hjulmotorn från chassit så känner inte att det är värt att bekosta den mer.

Har delar till den om någon är intresserad/behov av att köpa. Ett nytt batteri förra sommaren på 7.5ah (kostade 2700 nytt) och laddningsstation/sladd osv. Även själva klipparen såklart. :) batteriet går ju att skicka men de större delar finns i Östergötland.
Hejsan
Har du kvar reservdelar till stiga 127 autoclip?
Mvh.Arek
 
A Arek Szyszka skrev:
Hejsan
Har du kvar reservdelar till stiga 127 autoclip?
Mvh.Arek
Hej! De finns inte kvar tyvärr. :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.