1 930 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Reservdelar stiga autoclip 127
Hej!
Hoppas detta är ok. Har en stiga autoclip som gav upp häromdagen. Slet loss hjulmotorn från chassit så känner inte att det är värt att bekosta den mer.
Har delar till den om någon är intresserad/behov av att köpa. Ett nytt batteri förra sommaren på 7.5ah (kostade 2700 nytt) och laddningsstation/sladd osv. Även själva klipparen såklart.
batteriet går ju att skicka men de större delar finns i Östergötland.
Hoppas detta är ok. Har en stiga autoclip som gav upp häromdagen. Slet loss hjulmotorn från chassit så känner inte att det är värt att bekosta den mer.
Har delar till den om någon är intresserad/behov av att köpa. Ett nytt batteri förra sommaren på 7.5ah (kostade 2700 nytt) och laddningsstation/sladd osv. Även själva klipparen såklart.
HejsanAndreasLundgren skrev:
Hej!
Hoppas detta är ok. Har en stiga autoclip som gav upp häromdagen. Slet loss hjulmotorn från chassit så känner inte att det är värt att bekosta den mer.
Har delar till den om någon är intresserad/behov av att köpa. Ett nytt batteri förra sommaren på 7.5ah (kostade 2700 nytt) och laddningsstation/sladd osv. Även själva klipparen såklart.batteriet går ju att skicka men de större delar finns i Östergötland.
Har du kvar reservdelar till stiga 127 autoclip?
Mvh.Arek
Klicka här för att svara