Hej,

ska köpa ny induktionshäll och funderar på en Siemens med flexibel kokzon. Flertalet av dessa har ju en prickad yta som visar de sk zonerna. Min farhåga är att jag tänker mig att dessa "prickar" lätta kan försvinna (repas bort) när man använder stekpannor och kastruller och då ser hällen inte lika fin ut längre.

Någon med erfarenhet? Köpråd? Don'ts eller Do's?

Tack på förhand!

Jesper
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.