S Ssel #1 Medlem · 2 inlägg onsdag 08:17 Ssel Medlem 2 inlägg onsdag 08:17 #1 Finns det ett bra sätt att laga/ reparera vissa av de här knutarna? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Det är påbyggt entré hall och badrum så det är väldigt knivigt med utrymme. Tacksam för eventuella idéer! #reparera
Finns det ett bra sätt att laga/ reparera vissa av de här knutarna? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Det är påbyggt entré hall och badrum så det är väldigt knivigt med utrymme. Tacksam för eventuella idéer!
C cpalm #2 Medlem · 25 356 inlägg onsdag 08:38 cpalm Medlem 25 356 inlägg onsdag 08:38 #2 S Ssel skrev: Finns det ett bra sätt att laga/ reparera vissa av de här knutarna? Du menar utan att öppna upp mer?
S Ssel skrev: Finns det ett bra sätt att laga/ reparera vissa av de här knutarna? Du menar utan att öppna upp mer?
S Ssel #3 Medlem · 2 inlägg onsdag 08:47 Ssel Medlem 2 inlägg onsdag 08:47 #3 Helst inte, men jag kommer nog att behöva öppna upp inne ifrån känns det som.
I InsidersUnited #4 Medlem · Västra Götaland · 3 622 inlägg onsdag 09:14 InsidersUnited Medlem Västra Götaland 3 622 inlägg onsdag 09:14 #4 Är det torrt och det inte påverkar husets stabilitet hade jag bara byggt igen det. Det är ju inget du ser under panelen?
Är det torrt och det inte påverkar husets stabilitet hade jag bara byggt igen det. Det är ju inget du ser under panelen?