Hej!
Jag behöver laga puts på en mur som har spruckit och släppt på vissa ställen. Jag är lite osäker på vad som är bäst att använda för att få ett hållbart och snyggt resultat utan att göra det allt för komplicerat. Tanken är att efterföljande måla muren.
Vad rekommenderar ni för typ av bruk (kalkbruk, cementbruk, reparationsbruk)?
Tack för er tid
