Hej.


Håller på att renovera tvättstugan i källaren. Nu har jag lagt på ett tunt lager Ardex f5 på ytterväggarna, men det är inte helt slätt. Törs man lägga ett tunt lager vanligt spackel? Huset är byggt -34 och är nyligen dränerat.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.