Min dotter är i renoveringstagen med sitt hus. Och nu måste jag kolla vilka som gjort det här... tapetserat alltså.
På Lundbys webb finns tapeter för utskrift och på div bloggar beskrivs det här med ord som enkelt och lätt.

Resultatet är buckliga tapeter! Och jag fick rycka in när det skulle finliras runt fönster. Det här var ju sjukt pyssligt och svårt!

Vad har ni använt för papper?
Och lim?

Andra tips tas väldigt gärna emot!

Mvh
Janne
...och en ledsen dotter.
 
Jag skulle använda limstift och vanligt papper. Borde bli bra resultat.
 
Limstift låter som en riktigt god tanke.
Vi körde på med tapetklister, men då krävs det stabilare papper.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.