Hej igen!

Har ju självdrag i huset och funderar lite kring hur jag ska få till bra flöde i huset.

Har en avfuktare i tvättstugan där jag har 1 st ventil som idag går på tilluft, sen har jag en kanal på andra sidan rummet för att föra luften vidare. Har även en relax avdelning där jag också har en ventil som går på tillluft. Sen har jag även en ventil i matkällaren som idag är stängd.

Ska jag stänga ventilen i tvättstugan och relaxen och öppna på den i matkällaren eller hur ska jag göra?
 
De blå strecken visar var ventilerna sitter och var de har tillluft och frånluft. Matkällaren är igentäppt de andra är öppna.

Det röda visar var självdragskanalen går.

23t10co.jpg
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.