Hej!
Vet inte om detta är rätt del av forumet att fråga i men jag testar.
Håller på att lyfta och renovera ett förråd som bara var ställt på backen men en del rötskador som följd.
Jag har rivit ut allt golv och ska ersätta "syllen" eller vad man ska kalla det men är lite fundersam hur jag ska växla av de vertikala reglarna.
Min tanka är att bara helt enkelt kapa dem i höjd med syllen och sedan fästa något på utsidan som går ner till backen.
Allt kommer stå på lecablock med syllpapp.
Tips och förslag?