I Ingrid E #1 Medlem · 11 inlägg 17 sep 2020 15:25 Ingrid E Medlem 11 inlägg 17 sep 2020 15:25 #1 Vet någon om det går att lyfta ur den här golvbrunnen och städa ordentligt? Märket är Purus Fyrkant.Det känns som den sitter fast. Jag har försökt lirka lite men vågar inte dra så kraftigt med risk att bryta sönder plasten. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #golvbrunn
Vet någon om det går att lyfta ur den här golvbrunnen och städa ordentligt? Märket är Purus Fyrkant.Det känns som den sitter fast. Jag har försökt lirka lite men vågar inte dra så kraftigt med risk att bryta sönder plasten. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
C CarinaBerg #2 Medlem · 86 inlägg 17 sep 2020 15:51 CarinaBerg Medlem 86 inlägg 17 sep 2020 15:51 #2 Ja precis, ner med fingrarna under och dra. Sitter det hårt kan du försöka hitta nåt verktyg med en böj så du får lite hävkraft.
Ja precis, ner med fingrarna under och dra. Sitter det hårt kan du försöka hitta nåt verktyg med en böj så du får lite hävkraft.
I Ingrid E #3 Medlem · 11 inlägg 17 sep 2020 16:15 Ingrid E Medlem 11 inlägg 17 sep 2020 16:15 #3 C CarinaBerg skrev: Ja precis, ner med fingrarna under och dra. Sitter det hårt kan du försöka hitta nåt verktyg med en böj så du får lite hävkraft. Okej, tack för svar! Jag testar igen med lite mer kraft då..
C CarinaBerg skrev: Ja precis, ner med fingrarna under och dra. Sitter det hårt kan du försöka hitta nåt verktyg med en böj så du får lite hävkraft. Okej, tack för svar! Jag testar igen med lite mer kraft då..