Blev ett rum på ca 12 m2 med spabad, samt underhållning!
Produkterna på bilden, 50" Philips lcd, 2st GAS 6.5 med tillhörande diskant, Mspa Camaro B-130
Det ska även fixas ny duschpanel med takdusch, vinkyl och handdukshyllor i anslutning till själva spadelen.. ska även avskärma badet med ett draperi, samt sätta upp betongglas till duschen!
Produkterna på bilden, 50" Philips lcd, 2st GAS 6.5 med tillhörande diskant, Mspa Camaro B-130
Det ska även fixas ny duschpanel med takdusch, vinkyl och handdukshyllor i anslutning till själva spadelen.. ska även avskärma badet med ett draperi, samt sätta upp betongglas till duschen!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
finns bricka som man sätter över kanten på poolen 
ska flytta bak den ca 2-3dm ytterligare.. och ev montera en plexiskiva framför tvn,
sedan kommer det sättas in en pax-fläkt också.. så det ska nog lösa sig!
ska flytta bak den ca 2-3dm ytterligare.. och ev montera en plexiskiva framför tvn,
sedan kommer det sättas in en pax-fläkt också.. så det ska nog lösa sig!
Produkter som diskuteras: "fläkt"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Jag är mycket bekymrad över hur fjärrkontrollen till tv:n ska skötas, särskilt efter några öl. Skulle man kunna ha den hängande från taket i någon form av fjädrande upphängning där full utfjädring lämnar kontrollen 1 cm från vattenytan.
Eller kanske ett vattentät skal från mobiltelefon av liknande storlek. Ett otroligt häftigt relaxrum! /LOB
Eller kanske ett vattentät skal från mobiltelefon av liknande storlek. Ett otroligt häftigt relaxrum! /LOB
Har hittat en lösning på det.. behöver endast ha fjärren till att slå på tvn..lob skrev:Jag är mycket bekymrad över hur fjärrkontrollen till tv:n ska skötas, särskilt efter några öl. Skulle man kunna ha den hängande från taket i någon form av fjädrande upphängning där full utfjädring lämnar kontrollen 1 cm från vattenytan.
Eller kanske ett vattentät skal från mobiltelefon av liknande storlek. Ett otroligt häftigt relaxrum! /LOB
Eftersom jag kör en dreambox och har monterat in en harmony hub så kör jag mobilen som fjärrkontroll (ip-klassad xperia z1 compact - ska snart uppdatera till z3 compact)
Huben står i mediarummet på övervåningen och skickar sedan signalen via wifi i hela huset.. har en repeater i källaren kopplad till routern som har stadsnät inkopplat.. bör komma upp i 80/15 iaf..
På så sätt kan jag styra allt utom datorn via mobilen.. ska även komplettera med en comecast därnere tänkte jag, då är det ännu enklare att bara streama direkt från mobil till tv
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden