Hej,

Vi söker med ljus och lykta efter en trädgårds arkitekt i Stockholm eller Mälardalsområdet med mycket goda referenser, är det någon som har något bra tips?

Mvh / Erik

Hej, jag känner en duktig trädgårdsarkitekt som heter Ruth Niclas. Gå in på hennes hemsida o kika där finns flera exempel på vad hon har gjort.

www.gardendesign.se

Lycka till!

Jag har hört mycket gott om:

Trädgårdsanläggare Johan Widoff, tel 08-551 551 11

Är det någon som har använt sig av en trädgårdsarkitekt och som kan dela med sig hur det var och om det var värt det.

Är lite sugen på att i alla fall få planeringen men göra jobbet själv...

//anna

Funkar inte Geoff Hamiltons program?

Så du vill att någon annan bestämmer hur du skall ha det, och sedan vill du göra skitjobbet själv?

:)
Jag har inte tillräckligt med fantasi för att få ihop det. Har gjort flertalet planeringar i Hamiltons program men då man ser det som proffsen kommit på tappar man hakan - så inspirerande och genomtänkt.

Jag gillar att gräva, flytta sten och jobba med händerna så jag gör gärna skitjobbet själv. Ser det lite som terapi och ett fysiskt givande sätt att fördriva en del kvällar och helger.
(vi flyttar in i december så jag räknar med att det mesta inne är klart innan våren och då är det perfekt med nästa projekt.)
Dessutom har jag en sambo som också är entusiastisk och vill börja gräva lite....nu i alla fall, vi får väl se sedan då det är dags.

//anna

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.