1 856 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Rekommendation på Företag som utför dräneringar i Örebro-regionen
Hej
Som rubriken säger söker jag rekommendationer på företag som utför dräneringar i Örebro-trakten.
Även alla tips och saker man bör tänka på mottages med glädje!
//Stefan
Som rubriken säger söker jag rekommendationer på företag som utför dräneringar i Örebro-trakten.
Även alla tips och saker man bör tänka på mottages med glädje!
//Stefan
Beta inget förräns hela jobbet är klart. Vår granne dränareade om källaren förra året och enligt avtalet skulle firman återställa buskar och en plattgång till entren och liknande. När det stora grävjobbet var klart betalade hon och efter det slutade företaget svara i telefon. Då hade företaget lämnat alla buskar i en hög och ett ca 2x1m stort hål vid entren.
Jag minns tyvärr inte namnet på företaget så jag kan inte varna dig för vilka de var men de kändes som ett "seriöst" företag så du kommer säkert i kontakt med dem när du tar in offerter.
Jag minns tyvärr inte namnet på företaget så jag kan inte varna dig för vilka de var men de kändes som ett "seriöst" företag så du kommer säkert i kontakt med dem när du tar in offerter.
Vill så gärna rekommendera L3:s Maskintjänst AB !
De håller forfarande på att åtgärda eländet som vår fuskbyggare lämnade efter sig men vi blir nöjdare och nöjdare med dem för varje dag som går
Kunniga,ärliga och humana !
Vill du har mobilnr till vår kontakt så skicka ett medd till mig,så fixar jag det.
De håller forfarande på att åtgärda eländet som vår fuskbyggare lämnade efter sig men vi blir nöjdare och nöjdare med dem för varje dag som går
Kunniga,ärliga och humana !
Vill du har mobilnr till vår kontakt så skicka ett medd till mig,så fixar jag det.
Klicka här för att svara