Jag har fått kontakt med "Stefan" på Stockholms Sten & Markarbeten.
Han verkade duktig och seriös, men ville inte lämna ut kundreferenser o.dyl.
Är det någon som känner till företaget eller har erfarenheter av Stockholms Sten & Markarbeten?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.