Hej är det någon som har erfarenhet av en firma som heter "Jim Hulde´n mark och Betong" i Norrtälje? Jag är också intresserad av referenser på en byggfirma/byggare som heter Jerry Raam. Tacksam för svar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.