Hej! Vi ska bygga hus på Orust. Är det någon som har erfarenhet av "Bergsbyggarna Orustvillan". Tar gärna emot förslag på andra byggfirmor på Orust som kan rekommenderas.
 
Mina föräldrar använde sig av Orustvillan och blev nöjda. Det var ett hus med ganska många vinklar, men de klarade det fint. De fick förtroendet att bygga ett gästhus och garage senare också.
 
  • Gilla
Annelott&Leif
  • Laddar…
PellePeps PellePeps skrev:
Mina föräldrar använde sig av Orustvillan och blev nöjda. Det var ett hus med ganska många vinklar, men de klarade det fint. De fick förtroendet att bygga ett gästhus och garage senare också.
Tack för ditt svar. Det finns ju många byggare att välja på. Svårt att välja rätt.
 
Skulle rekommendera Erland Nilsson i Barrevik.
Själv arbetat med dom vid flertalet tillfällen och alltid bra resultat och ärligt arbete
 
  • Gilla
Annelott&Leif
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.