2 885 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
referenser j-byggarna skurup
Tyvärr har jag bara dåliga erfarenheter av J-byggarna. Gjorde ett dåligt arbete vid takbyte och när vi kritiserade deras arbete och ville att chefen skulle göra slutsyn gjorde han sig oanträffbar vilket innebar problem när takpappen lossnade samma dag den lades. Fick ta en annan telefon som han inte kände nummret till för att få tag på honom så han kunde skicka ut någon som spikade fast bräder som kunde hålla fast pappen. Upptäckte under helgen att de inte gjort så att det går att komma in ovan ett av rummen på ovanvåningen vilket innebär att det inte är någon luftcirkulation där och detta rum tyckte de att vi skulle isolera lite mer vilket är svårt när det inte går att komma in där.
Så jag hade valt någon annan om jag hade visst att de var så dåliga utom på att ta betalt.
Så jag hade valt någon annan om jag hade visst att de var så dåliga utom på att ta betalt.
Tack för tipset , har sedan förfrågan om ref fått ytterligare negativa omdömen om j-bygg. Mvhekvationx skrev:Tyvärr har jag bara dåliga erfarenheter av J-byggarna. Gjorde ett dåligt arbete vid takbyte och när vi kritiserade deras arbete och ville att chefen skulle göra slutsyn gjorde han sig oanträffbar vilket innebar problem när takpappen lossnade samma dag den lades. Fick ta en annan telefon som han inte kände nummret till för att få tag på honom så han kunde skicka ut någon som spikade fast bräder som kunde hålla fast pappen. Upptäckte under helgen att de inte gjort så att det går att komma in ovan ett av rummen på ovanvåningen vilket innebär att det inte är någon luftcirkulation där och detta rum tyckte de att vi skulle isolera lite mer vilket är svårt när det inte går att komma in där.
Även vi höjer en stor varnande hand för att anlita J-byggarna.
Hutlösa till att ta betalt samt att de gör sig näst intill omöjliga att nå då man ifråga sätter dem.
Välj absolut annan byggfirma!
Hutlösa till att ta betalt samt att de gör sig näst intill omöjliga att nå då man ifråga sätter dem.
Välj absolut annan byggfirma!
Klicka här för att svara