Jag undrar om det finns kommentarer/referenser om Harald Anderssons Byggnads AB Höganäs??
Jag söker en byggare av ett stenhus i Skåne och har en offert...
 
Redigerat:
Hej, jag vågar mig på att fråga dig efter det här jättegamla inlägget ;-). Hur gick det? Fick du några referenser? Är själv intresserad, behöver hitta en pålitlig firma i Höganästrakten för nybygge. Tack på förhand!

F Flundran skrev:
Jag undrar om det finns kommentarer/referenser om Harald Anderssons Byggnads AB Höganäs??
Jag söker en byggare av ett stenhus i Skåne och har en offert...
 
Jag gick aldrig vidare med dem. Byggde huset med Haaks i Ängelholm. Klart för 8 år sedan
mvh
ah
 
Tack för att du tog dig tid att svara! Med vänliga hälsningar!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.