Hej,
Vi har köpt hus i Göteborgstrakten och ska anlägga ett enskilt avlopp, vi är på jakt efter en seriös firma som kan utföra detta. (Grävning och iläggning av "avloppsmaterialet").
Vi har varit i kontakt med "schakt i väst", är det någon som känner till denna firma?
eller kan tipsa om en annan bra firma?
MVH
Marie