Hej,

Vi har köpt hus i Göteborgstrakten och ska anlägga ett enskilt avlopp, vi är på jakt efter en seriös firma som kan utföra detta. (Grävning och iläggning av "avloppsmaterialet").

Vi har varit i kontakt med "schakt i väst", är det någon som känner till denna firma?
eller kan tipsa om en annan bra firma?

MVH

Marie
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.