M -MH- #1 Medlem · Västra Götalands · 11 439 inlägg 9 jul 2022 20:47 -MH- Medlem Västra Götalands 11 439 inlägg 9 jul 2022 20:47 #1 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Skruvar ner några infravärmare som suttit inomhus. Aldrig använt sen vi fick JFB. Redo för tippen?
Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Skruvar ner några infravärmare som suttit inomhus. Aldrig använt sen vi fick JFB. Redo för tippen?
Åsa Lund #2 Husägare · Skåne · 6 969 inlägg 10 jul 2022 08:54 Åsa Lund Husägare Skåne 6 969 inlägg 10 jul 2022 08:54 #2 Nä, sälj dem om du vill Annars lägg som bortskänkes på Facebook så slipper du köra till tippen själv Redigerat: 2022-07-10
Stefan N #3 Verktygstokig · Stockholm Täby · 13 708 inlägg 10 jul 2022 08:58 Stefan N Verktygstokig Stockholm Täby 13 708 inlägg 10 jul 2022 08:58 #3 Frågan är vem som vill ha dom? Lär ju slå ut jordfelsbrytaren direkt. Jag slängde mina i alla fall.
M -MH- #4 Medlem · Västra Götalands · 11 439 inlägg 10 jul 2022 09:41 -MH- Medlem Västra Götalands 11 439 inlägg 10 jul 2022 09:41 #4 Såg att en ny värmare kostar från 200:- och uppåt. Inget att spara på.
Dan1891 #5 Medlem · 2 782 inlägg 10 jul 2022 11:10 Dan1891 Medlem 2 782 inlägg 10 jul 2022 11:10 #5 M -MH- skrev: [bild] Skruvar ner några infravärmare som suttit inomhus. Aldrig använt sen vi fick JFB. Redo för tippen? Om elementet har kontakt med metallhöljet så är det nog dags för tippen ja
M -MH- skrev: [bild] Skruvar ner några infravärmare som suttit inomhus. Aldrig använt sen vi fick JFB. Redo för tippen? Om elementet har kontakt med metallhöljet så är det nog dags för tippen ja