1 449 läst ·
15 svar
1k läst
15 svar
Redo att bli hissad eller dissad...
Sida 1 av 2
Vad tycker ni om mitt snygga kök?
Förbannat fult om jag får säga det själv. Begärde en back öl för alltihop på Blocket.se men ingen nappade
Jag slängde ut skiten och byggde ett nytt!!
Så här såg det ut innan:

Plockar bort några träd när jag ändå är i farten.

Nästan färdigt :


Då var det bara insidan kvar då.

Skall detta bli ett kök

Till slut kände jag att jag inte skulle fixa att göra allt själv. Kom på att jag har en duktig och erfaren hantverkare på nära håll i släkten. Han hjälpte mig, billigt dessutom. Jobbar gratis för mat och husrum!

Se så bra det blev när jag fick hjälp. Observera den snygga klockan från typ -50talet:

Varför skall man ha ett vanligt köksbord när man kan göra ett ovanligt själv?

Aldrig fel med en divan framför kaminen, perfekt lekplats för barnen dessutom

Induktionshäll såklart!

Ismaskin och kolsyrat vatten är ju ett minimum krav i ett nytt kök.

Ojdå, glömt att stänga diskmaskinen ser jag...

Förbannat fult om jag får säga det själv. Begärde en back öl för alltihop på Blocket.se men ingen nappade
Jag slängde ut skiten och byggde ett nytt!!
Så här såg det ut innan:

Plockar bort några träd när jag ändå är i farten.

Nästan färdigt :


Då var det bara insidan kvar då.

Skall detta bli ett kök

Till slut kände jag att jag inte skulle fixa att göra allt själv. Kom på att jag har en duktig och erfaren hantverkare på nära håll i släkten. Han hjälpte mig, billigt dessutom. Jobbar gratis för mat och husrum!

Se så bra det blev när jag fick hjälp. Observera den snygga klockan från typ -50talet:

Varför skall man ha ett vanligt köksbord när man kan göra ett ovanligt själv?

Aldrig fel med en divan framför kaminen, perfekt lekplats för barnen dessutom

Induktionshäll såklart!

Ismaskin och kolsyrat vatten är ju ett minimum krav i ett nytt kök.

Ojdå, glömt att stänga diskmaskinen ser jag...

Det där var väl inte så dåligt jobbat 
Fläktkåpan var kanonsnygg.
Vitvaror var fina också.
Personligen så skulle jag valt ett annat kakel.
Fläktkåpan var kanonsnygg.
Vitvaror var fina också.
Personligen så skulle jag valt ett annat kakel.
Banne-mig....
Det där kallar jag ett köks-projekt !
Snyggt som attan blev det också.
.....Respekt!
Det där kallar jag ett köks-projekt !
Snyggt som attan blev det också.
.....Respekt!
Supersnyggt
Gillar speciellt matplatsen, SÅÅ snyggt med vita stolar (vill själv ha en vit soffa men är hundägare...) Fast färgen på kaklet skulle nog brutit mer mot luckor och golv, flyter liksom ihop lite på bilderna. Kanske inte upplevs så i verkligheten?
Snyggt jobbat
Snyggt jobbat
Tack för all positiv respons
Verkar som jag lyckades med mitt (3 månader långa)kakelval.
I min värld är det nämligen ett stänkskydd som skall smälta in och inte sticka ut
monikaw:
Jag ville ha kylen närmast arbetsytan eftersom man öppnar den oftast, frysdörren skall hängas om. Vilket år som helst
Det är riktig irriterande att ha den som den är nu...
Verkar som jag lyckades med mitt (3 månader långa)kakelval.
I min värld är det nämligen ett stänkskydd som skall smälta in och inte sticka ut
monikaw:
Jag ville ha kylen närmast arbetsytan eftersom man öppnar den oftast, frysdörren skall hängas om. Vilket år som helst
Vem F-N är Pellefant? Var det han som kom och kollade men tyckte det var för dyrt med en back bira och istället hämtade köket på tippen?MathiasS skrev:
Hej!
Jag gillar köket också, framför allt ljuset och alla fönstren. Ni verkar ju ha fantastisk utsikt också
Det verkar ombonat och mysigt. Där kan ni nog laga och äta god mat ofta och länge. Grattis!!
Vet du inte vem Pellefant är
http://www.seriesam.com/cgi-bin/guide?s=PELLEFANT
/pinebar
Jag gillar köket också, framför allt ljuset och alla fönstren. Ni verkar ju ha fantastisk utsikt också
Vet du inte vem Pellefant är
http://www.seriesam.com/cgi-bin/guide?s=PELLEFANT
/pinebar
Man kan ha vit soffa trots hundar=) Vi har en vit och vi har sex små hundar och det går bra iaf.¤ maria ¤ skrev:
Jättefint kök.
...aha, seriefiguren... trodde du menade Pellefant här på forumetMathiasS skrev:
Och förstås ang köket, SUPERSNYGGT och vilken bänkyta - med utsikt!!!