Vilket skitföretag helt enkelt! ;)
 
Har också haft problem med dem. Totalt inkompetenta. Hörde att all personal har fått sparken. Låter som att Ägarna än en gång försöker bli av med ett lik. Tidigare blev de av med Örementhus - på ett högst tvivelaktigt - för att inte säga kriminellt sätt.
 
Berätta mera? Vad har hänt? Inga godkända brunnar? Mera?
Jag hade precis Manico här för att få gjort en grund, platta på mark.
Det verkar till att vara väldigt rörigt.
Jag har hört att Manico har startat ett nytt företag i Höör?
Finns Manico inte mer? Eller?
 
Hos mig fick hela dräneringen läggas om. Samt fann man att två rör låg i mark men var ej sammankopplade. Sedan hade de "glömt" dränering på annat ställe. Och stenkistorna var för dåligt dimensionerade.
Ang. att alla fått sparken frän Manico har jag hört från en säker källa. I vanlig ordning kan ett nytt förtag ha startats med samma anställda men kanske har namnet ändrats till Manico2 AB eller ngt liknande. Byggbranschen är helt otrolig...
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.