Ja, grunden får du bekosta själv...

I vår ekonomidel (garage) ingick en s.k Vipport.
Denna vipport kan man, om man vill, sätta dit en motor på... Och vips så har man en automatisk port....
Nej, vi har inte satt dit någon motor... Vi kommer nog inte heller att göra det.... Men det är en annan historia ;D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.