8 630 läst ·
25 svar
9k läst
25 svar
Rabattkoder på verktyg på FFX.co.uk tom 17/9
Sida 1 av 2
Jag beställde en del Festool CMS från http://www.ffx.co.uk/. Eftersom ett kolli med ett justerbordet var fraktskadat fick jag ett nytt skickat till mig + en drös med ursäkter.
För att jag nämde att jag skulle skriva här om hur bra de hanterat mitt ärende ville de göra lite extra reklam för sig och ge alla som handlar där £20 rabatt tom 17/9 om man beställer för >£250
...the voucher code is MQW10 it can be entered in the checkout basket on our website www.ffx.co.uk and will deduct £20 off any orders over £250 this is currently valid until 17.09.13.
De har mycket bra priser på de Festoolprylar jag kollat på. Bla kostar Festools nya sänksåg TS 55 REBQ £292 inkl frakt när man använder koden istf ca 5100 kr i Sverige.
Nej jag jobbar inte på ffx, ville bara dela med mig...
För att jag nämde att jag skulle skriva här om hur bra de hanterat mitt ärende ville de göra lite extra reklam för sig och ge alla som handlar där £20 rabatt tom 17/9 om man beställer för >£250
...the voucher code is MQW10 it can be entered in the checkout basket on our website www.ffx.co.uk and will deduct £20 off any orders over £250 this is currently valid until 17.09.13.
De har mycket bra priser på de Festoolprylar jag kollat på. Bla kostar Festools nya sänksåg TS 55 REBQ £292 inkl frakt när man använder koden istf ca 5100 kr i Sverige.
Nej jag jobbar inte på ffx, ville bara dela med mig...
Tack så mycket!
Har kikat på just REBQ då jag tänkte använda min fina EBQ (tyvärr) till att kapa stenar med och sedan ha den monterad på CMS bordet.
Vet någon hur man gör för att få köpa utan moms? Ser ingenstans där man kan mata in VAT-number. Vissa nätbutiker har inmatningsfält så det dras av direkt vid kassan men jag ser inget här.
Har kikat på just REBQ då jag tänkte använda min fina EBQ (tyvärr) till att kapa stenar med och sedan ha den monterad på CMS bordet.
Vet någon hur man gör för att få köpa utan moms? Ser ingenstans där man kan mata in VAT-number. Vissa nätbutiker har inmatningsfält så det dras av direkt vid kassan men jag ser inget här.
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Jag mailade ffx och bad dom lägga in mig som vat free custumer, inga problem, dom svarar snabbt på mail.End skrev:Tack så mycket!
Man får först betala som vanligt, sen mailar man dom med sitt kund och ordernumner och dom återbetalar momsen direkt.
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Beställde idag en Festool TS55REBQ inkl. T-loc med rabattkoden och avdragen moms. Ska nu låta gamla TS55EBQ:n tjänstgöra som bordssåg på CMS-bordet.
Måste säga att det är sjukt överkomligt pris, kalaset gick loss på 2370 kr! Inte ens sönderkörda TS55 på Tradera kostar så lite...
Måste säga att det är sjukt överkomligt pris, kalaset gick loss på 2370 kr! Inte ens sönderkörda TS55 på Tradera kostar så lite...
Medlem
· Stockholm
· 2 268 inlägg
Och jag brottas med att bestämma mig för hur många slipmaskiner (jag egentligen inte behöver) jag behöver.
Deadline imorgon.
Deadline imorgon.
Självbyggare
· Stockholm
· 10 261 inlägg
Fasen, de har Facom... 
Medlem
· Stockholm
· 2 268 inlägg
Så, beställning lagd. Av någon anledning envisas deras webshop med att hela tiden glömma bort att de ska skicka till Sverige så när jag kom ut i andra änden av paypalflödet hade de inte tagit betalt för frakten. Jag antar att det kommer att vilja göra det.
Det blev inte så många slipmaskiner som jag ville ha men fler än jag egentligen behöver. Vi kan betrakta det som någon sorts kompromiss.
Det blev inte så många slipmaskiner som jag ville ha men fler än jag egentligen behöver. Vi kan betrakta det som någon sorts kompromiss.
Självbyggare
· Stockholm
· 10 261 inlägg
Verkar som koden gällde till och med igår... 
Sparade ändå 10 000kr
(Facoms verktygsvagn inte kunde skickas till Sverige.
)
Sparade ändå 10 000kr
(Facoms verktygsvagn inte kunde skickas till Sverige.