2 879 läst ·
60 svar
3k läst
60 svar
Quiz: Vad snackar elektrikern om?
Sida 1 av 5
På konsumentens sida
· 3 420 inlägg
Quiz: Vad snackar elektrikern om? https://www.byggahus.se/quiz/421-vad-snackar-elektrikern-om
Dagens quiz är faktakollat och justerat av @Bo.Siltberg
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Dagens quiz är faktakollat och justerat av @Bo.Siltberg
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 3 andra personer (23%) som har gjort quizet "Vad snackar elektrikern om?"
Tillbyggare
· Hallands län
· 390 inlägg
Full pott!
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 134 andra personer (44%) som har gjort quizet "Vad snackar elektrikern om?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 365 andra personer (94%) som har gjort quizet "Vad snackar elektrikern om?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 284 andra personer (45%) som har gjort quizet "Vad snackar elektrikern om?"
Fel på våtrumsklassning och jordslingeresistanstång...får skylla på att jag inte jobbat med elinstallation sedan 90-talet. Mätinstrument har tagit hästkliv på 5-10 år.
Fel på våtrumsklassning och jordslingeresistanstång...får skylla på att jag inte jobbat med elinstallation sedan 90-talet. Mätinstrument har tagit hästkliv på 5-10 år.
Medlem
· Sverige
· 5 652 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 631 andra personer (95%) som har gjort quizet "Vad snackar elektrikern om?"
Jag tycker fråga 8 var knäpp men annars intressant.
Jag tycker fråga 8 var knäpp men annars intressant.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 624 andra personer (75%) som har gjort quizet "Vad snackar elektrikern om?"
Jordslingeresistans vad...? 🤔 Nåja får vara nöjd. ⚡⚡⚡
Jordslingeresistans vad...? 🤔 Nåja får vara nöjd. ⚡⚡⚡