De är tydligen utrustade med ett ptc element som ska förhindra frysning som de tidigare modellerna saknade, någon som har en nyare modell?B BHolmbom skrev:Jag var sugen på en Qlima Monoblock WDH JA4122, men blir rätt fundersam efter jag läst om de andra modellerna med frysta dräneringar..
Jula har en kampanj på denna modell med 10.000 i rabatt just nu, tyckte den verkade helt ok med 3,6 scop värde..
[länk]
Frågan är just nu vad detta är? Finns inte ens info om den på Qlimas egen sida, den är väldigt lik en Innova Elec 2.0 men stämmer inte med specifikation.
Är det någon som vet något mer om denna modell?
W webbwalle skrev:
B BHolmbom skrev:
Okej, låter ju inget vidare..W webbwalle skrev:
Var det också den nya modellen med ptc element?, förstod det som att de inte fanns på de tidigare modellerna..
Skrev några kommentarer om den för något år sen, spelade också in en film. Kolla där så får du ett hum om hur den är. Om jag bott i hus och inte en lgh, där jag inte kan borra två hål så hade jag nog behållt den. Men i hus finns också större möjligheter att köpa en AC med en ute- och en inne-del.T Thills skrev:
Missat dina filmer, tack. Den var större än vad jag trodde helt klart. Men kommer testa att installera den. kommer göra hål ut mot garaget som jag kan återställa om det skiter sig.S swille skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden