Växthusvägen13 #1 Medlem · 4 inlägg 1 dec 2021 11:30 Växthusvägen13 Medlem 4 inlägg 1 dec 2021 11:30 #1 Hej, okunnig inom området men önskar putsa/spackla öppna spisen till slät vit. Kan jag göra själv, hur jag isåfall tillväg? den blir lite varm vid eldning och är målad. Se bild Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #putsa #spackla #spis #öppen-spis
Hej, okunnig inom området men önskar putsa/spackla öppna spisen till slät vit. Kan jag göra själv, hur jag isåfall tillväg? den blir lite varm vid eldning och är målad. Se bild
Emil Boman #2 Medlem · 130 inlägg 12 mar 2022 09:25 Emil Boman Medlem 130 inlägg 12 mar 2022 09:25 #2 Växthusvägen13 skrev: Hej, okunnig inom området men önskar putsa/spackla öppna spisen till slät vit. Kan jag göra själv, hur jag isåfall tillväg? den blir lite varm vid eldning och är målad. Se bild har du gjort de? Eller tog du hjälp, vill du förklara om du gjorde det själv hur det gick?
Växthusvägen13 skrev: Hej, okunnig inom området men önskar putsa/spackla öppna spisen till slät vit. Kan jag göra själv, hur jag isåfall tillväg? den blir lite varm vid eldning och är målad. Se bild har du gjort de? Eller tog du hjälp, vill du förklara om du gjorde det själv hur det gick?
Växthusvägen13 #3 Medlem · 4 inlägg 12 mar 2022 09:52 Växthusvägen13 Medlem 4 inlägg 12 mar 2022 09:52 #3 Emil Boman skrev: har du gjort de? Eller tog du hjälp, vill du förklara om du gjorde det själv hur det gick? nej fick offerter på cirka 10 000 och kändes inte som jag klarar det sjölv så ej gjort något
Emil Boman skrev: har du gjort de? Eller tog du hjälp, vill du förklara om du gjorde det själv hur det gick? nej fick offerter på cirka 10 000 och kändes inte som jag klarar det sjölv så ej gjort något