Hej!

Har precis monterat in nya källarfönster. Jag monterade in dem med karmskruvar och tänkte dreva runt för att få det tät. Min fråga är den hur jag gör för att "putsa" in dem för att få en vindtät och fukttålig infästning i fasaden. Nu har jag ca 4-5cm luft runt om fönstren.
 
Jag är också inne på detta att installera nya källarfönster, hur löser man dreving och puts på utsida?
 
Jag använde fogskum för att få npgot stabilt att puttsa emot..

Om det är rätt sätt att göra vet jag inte...
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.