7 414 läst ·
3 svar
7k läst
3 svar
Putsa fönster som proffsen?
Dom flesta kör med vanigt vatten och lite diskmedel.
Även det jag kör med vid sol och splitterfilmsmontering.
Sen om du undrar om tekniken för att dra med skrapan. Träning träning och träning för att bli bra på det.
Vet att jag såg en ypperligt film på gp.se
http://gptv.abcdn.net.n1.abcdn.net/...&playfile=060402fonsterputs_flv-750k.flv#
Även det jag kör med vid sol och splitterfilmsmontering.
Sen om du undrar om tekniken för att dra med skrapan. Träning träning och träning för att bli bra på det.
Vet att jag såg en ypperligt film på gp.se
http://gptv.abcdn.net.n1.abcdn.net/...&playfile=060402fonsterputs_flv-750k.flv#
Jag jobbade några år med fönsterputsning som mitt sommarjobb. Det vi fick lära oss var precis som tidigare nämnts, använd vatten och lite diskmedel för att ta bort ytspänningen. Sedan ska man kunna hälla i lite(!) ättika för att få mer glans.
/P-A
/P-A
Klicka här för att svara