Tänkte låta bygga en klassisk gammal glasveranda på husgaveln, 70cm ovan mark på högsta punkten. Ingen vinterbonad historia utan snarare förlängning av sommaren. Har massor av funderingar på val av grund, golv, tak, längd och bredd.
Är det någon som har lite inspirerande bilder eller information som kan fungera som en bra start för att komma vidare i tänkandet? Något i stil med bifogad bild kanske?
Tack på förhand...