Tänkte låta bygga en klassisk gammal glasveranda på husgaveln, 70cm ovan mark på högsta punkten. Ingen vinterbonad historia utan snarare förlängning av sommaren. Har massor av funderingar på val av grund, golv, tak, längd och bredd.

Är det någon som har lite inspirerande bilder eller information som kan fungera som en bra start för att komma vidare i tänkandet? Något i stil med bifogad bild kanske?

Tack på förhand...
 
  • veranda 3.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.