Behöver hjälp att reda ut begreppen lite.. vad är det för skillnad på en
vanlig skärbrännare och en pulver skärbrännare ? Jag har för mej att en
skärbrännare kommer upp i cirka 1200 grader c ? Går pulver skärbrännaren
upp på högre grader då ??


Tacksam för svar.
 
Hej Trampa!

Upp mot 3000 grader. I övrigt råder jag Dig att skriva in ordet pulverskärbrännare i adresssfältet och klicka. Sedan kan Du hitta svar på Dina frågor.  ;)


per
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.