Behöver hjälp att reda ut begreppen lite.. vad är det för skillnad på en
vanlig skärbrännare och en pulver skärbrännare ? Jag har för mej att en
skärbrännare kommer upp i cirka 1200 grader c ? Går pulver skärbrännaren
upp på högre grader då ??
Tacksam för svar.