Allvetare
· The Great North
· 1 207 inlägg
Kan rekommendera standard-versionen. Vissa spel köper jag i Playstationstore men då är de ju omöjliga att sälja vidare senare. Och som tidigare nämnts är det grymt najs att köpa begagnade spel till en bråkdel av priset ibland.
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Man får tycka det..AndersMalmgren skrev:
Men industrin och spelarna i stort rankar dessa spel extremt högt, så att säga att de skulle vara objektivt dåliga är fel.
Sen är ju tyvärr Alyx det enda AAA spelet som släppt till VR (på pc sidan) vilket gör det rätt ovärt att investera i för tillfället. Man kan ju hoppas det någon gång släpper och kommer lite fler titlar, men lär ju dröja rätt länge fortfarande.
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
The 7th Guest släpptes precis, riktigt Bra. finns ju iof även till PS5 men snyggare på PC. Sedan finns det massor med moddar till olika spel. Som alla resident evil tex.C Cerb skrev:Man får tycka det..
Men industrin och spelarna i stort rankar dessa spel extremt högt, så att säga att de skulle vara objektivt dåliga är fel.
Sen är ju tyvärr Alyx det enda AAA spelet som släppt till VR (på pc sidan) vilket gör det rätt ovärt att investera i för tillfället. Man kan ju hoppas det någon gång släpper och kommer lite fler titlar, men lär ju dröja rätt länge fortfarande.
Säger inte att det inte finns något att spela. Bara att riktiga AAA titlar utvecklade enbart för VR är det extremt ont av och det som finns är mer ”gimmick” för att visa att det går och hur det fungerar. Finns nästan inget som är intressant en längre stund. (Alyx exkluderat)AndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Visst är det lite få men finns ju många bra. Tex star Wars squadron.half life life 2 med episoder.C Cerb skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Föredrar 1:an….då allting började.
Inga krav på pixeltäthet eller polygoner.
Bara stämningen och musiken var oslagbar när man satt i ett mörkt rum mitt i natten och spelade.
När handkontrollens vibration & ljus genererades av karaktärens puls och hälsa eller radion som börja brusa när något monster var i närheten👍
Inga krav på pixeltäthet eller polygoner.
Bara stämningen och musiken var oslagbar när man satt i ett mörkt rum mitt i natten och spelade.
När handkontrollens vibration & ljus genererades av karaktärens puls och hälsa eller radion som börja brusa när något monster var i närheten👍
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Oj svårt välja men får nog kanske vara beredd att hålla med. Även trean var bra men sedan började det gå utför.Roga1337 skrev:
Föredrar 1:an….då allting började.
Inga krav på pixeltäthet eller polygoner.
Bara stämningen och musiken var oslagbar när man satt i ett mörkt rum mitt i natten och spelade.
När handkontrollens vibration & ljus genererades av karaktärens puls och hälsa eller radion som börja brusa när något monster var i närheten👍
[bild]
Klicka här för att svara
