M marge #1 Medlem · 359 inlägg 9 apr 2003 09:29 marge Medlem 359 inlägg 9 apr 2003 09:29 #1 En följdfråga: Hur har ni som inte gjutit in slingorna gjort med provtryckning av rören? (Alltså ni som lagt golvvärme i plåtar i träbjälklag).
En följdfråga: Hur har ni som inte gjutit in slingorna gjort med provtryckning av rören? (Alltså ni som lagt golvvärme i plåtar i träbjälklag).
M marge #2 Medlem · 359 inlägg 10 apr 2003 11:12 marge Medlem 359 inlägg 10 apr 2003 11:12 #2 Glöm min följdfråga. Det mesta finns att läsa tråden: http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=VVS;action=display;num=1047069542
Glöm min följdfråga. Det mesta finns att läsa tråden: http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=VVS;action=display;num=1047069542