Har fått lite inspiration från andra trådar här på forumet där andra som provtryckt själv. Jag kommer att koppla in 3/6 slingor i steg 1 och resterande ett år längre fram.

Så att provtrycka genom framledning/retur-matarna kommer bara att fungera innan pannan är inkopplad. Tänker mig istället att provtrycka mha. En av de lediga slingorna, är det vettigt eller finns det bättre alternativ?

I steg 2, kan jag bara koppla ur en slinga som provtrycktes i steg 1 för att koppla in manometer mm.

Jag kommer att använda en LK fördelare.
 
Krilleman
Provtryck via en avtappning (under luftningarna), häkta på en manometer på den andra om du inte har en provtryckningspump med.

Värmefördelare för golvvärme med fastsatt manometer för mätning av trycket.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Går väl bra att provtryck genom slanganstutningarna under luftskruven?
 
Låter fullkomligt vettigt. Vad är det för anslutning där?
 
Krilleman
Vanlig 15-gänga har jag på min egen, dock köpt för några år sen.

Var precis och kollade :thumbup:
 
Tack, ser ut att stämma med dokumentet jag hittade.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.