Har fått lite inspiration från andra trådar här på forumet där andra som provtryckt själv. Jag kommer att koppla in 3/6 slingor i steg 1 och resterande ett år längre fram.
Så att provtrycka genom framledning/retur-matarna kommer bara att fungera innan pannan är inkopplad. Tänker mig istället att provtrycka mha. En av de lediga slingorna, är det vettigt eller finns det bättre alternativ?
I steg 2, kan jag bara koppla ur en slinga som provtrycktes i steg 1 för att koppla in manometer mm.
Jag kommer att använda en LK fördelare.
Så att provtrycka genom framledning/retur-matarna kommer bara att fungera innan pannan är inkopplad. Tänker mig istället att provtrycka mha. En av de lediga slingorna, är det vettigt eller finns det bättre alternativ?
I steg 2, kan jag bara koppla ur en slinga som provtrycktes i steg 1 för att koppla in manometer mm.
Jag kommer att använda en LK fördelare.
Klicka här för att svara
