Hej!

Är det någon som har installationsmedium för Bewator Entro 3.0(2)? Behöver installera om en korrupt system.
 
RilleRock
J Jocke4f skrev:
Hej!

Är det någon som har installationsmedium för Bewator Entro 3.0(2)? Behöver installera om en korrupt system.
Kolla med Vanderbilt support alt "Säkerhetsgruppen" på Facebook om någon har den i sina gömmor.
 
Tack för tips. Har kollat med Vanderbilt men de vill bara släppa senaste versionen 6.55.
 
Hittade denna skiva.
 
  • CD-skiva märkt 'Bewapass/Entro Version 3.0' i öppet fodral på svart bakgrund.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
RilleRock
  • Laddar…
Hej, vi lyckades hitta den gamla installation på en nätdisk. Dock visade det sig att själva databasen hade blivit korrupt i den gamla installatonen. Det gick inte att smyga inte den gamla databasen i en ny installationen och det var inte värt tiden göra reverse engineering på databasen så det fick bli en 5 års försenad uppgradering av hela systemet.
 
  • Gilla
RilleRock
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.