Vi funderar på att bygga ett attefallshus på vår tomt.
I planeringsskedet har jag behov av att skissa på olika utformningar och placeringsalternativ.
Jag vill på ett enkelt sätt kunna:
- Rita ut lite mått och se totalarea. 2D duger fint.
- Se tomtgränserna, då de inte syns inte i verkligheten. Att kunna placera en karta i planen är önskvärt.
- Exportera pdf som jag kan skicka till kommunen för bygganmälan.
Finns det något bra program för detta? Har någon annan detta behov också?
Har gjort sökningar förgäves.
Vänligen,
Arvid