Tja...Vete sjutton vad jag köpte först men den absolut roligaste prylen jag har är Logosol PH 260 fyrkutterhyvel. Den och jag har blivit bästa vänner! Dessutom så betalade den sig fort....

Trots att hela klabbet passerade 100 lök. Andra köper bilar, båtar och motorcyklar...
Näst på tur står men MF 30 med ändspåntssats. Lita kaxigt kan jag säga att jag såg den först av alla, vid första provkörningen uppe i Härnösand.
Sen finns väl lite övrigt godis.