Tja...Vete sjutton vad jag köpte först men den absolut roligaste prylen jag har är Logosol PH 260 fyrkutterhyvel. Den och jag har blivit bästa vänner! Dessutom så betalade den sig fort....:) Trots att hela klabbet passerade 100 lök. Andra köper bilar, båtar och motorcyklar...


Näst på tur står men MF 30 med ändspåntssats. Lita kaxigt kan jag säga att jag såg den först av alla, vid första provkörningen uppe i Härnösand.

Sen finns väl lite övrigt godis.
 
Så du har börjat hyvla upp allt ditt virke nu Cheesus ;)
 
Ahh, nu har fräsen kommit! Har inget att fräsa just nu så det står så fint på vardagsrumsgolvet.

Varför blev det just det verktyget då?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.