8 065 läst ·
20 svar
8k läst
20 svar
Proffs verktyg i Gbg
Järnia jobbar hårt med att få bort stämpeln om att vara dyra.
Ett samarbete med Jernia (Norge) har gett mycket bra priser samt att dom importerar egna varumärken idag.
Vad det gäller SMS så är det mycket bra killar där och dom kan sin sak, speciellt butiken på Hisingen!
Ett samarbete med Jernia (Norge) har gett mycket bra priser samt att dom importerar egna varumärken idag.
Vad det gäller SMS så är det mycket bra killar där och dom kan sin sak, speciellt butiken på Hisingen!
Var borta på järnia och spanade in GEX 150 turbo, kostar 3119kr. Kan jag bara få någon kompis som är medlem i hyresgästföreningen att "köpa ut" den åt mig så blir det 2800kr.
Ett bra pris tycker jag, undrar om SMS kan matcha det priset (behöver ju även en Kärcher A2234 PT)
Ett bra pris tycker jag, undrar om SMS kan matcha det priset (behöver ju även en Kärcher A2234 PT)
Skene Järn i Skene (vilket iofs inte är Göteborg men inte så långt bort) visade sig ha det mesta i hyllorna. Blå Bosch, DeWalt, Hitachi, Festool och Milwaukee hittade jag framställt. Dessutom har de demoverktyg till försäljning från Bosch och DeWalt. Tröttnar man på att kolla verktyg kan man spana in jaktavdelningen eller fiskeavdelningen. Eller varför inte fundera på om man behöver en ny styrpulpetare när man vandrar i deras båthall?
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 191 inlägg
Sedan så har mölnlycke trä ganska mycket. Framaföralt DeWalt.
Mölnlycke Trä "allt från grund till tak"
Mölnlycke Trä "allt från grund till tak"
Klicka här för att svara