Det är kallare än vanligt här hemma i lägenheten.
Förra året höll det tex 20 grader i sovrummet även med avstängda element, nu måste dom vara på ändå är det kallt, det kännas att det drar lite.
Det är ingen luft i elementen, men jag la även märke till att returen är kall, de flesta elmenten är kalla längst ned.
Ska returen verkligen vara iskall, tyder inte det på dålig cirkulation eller något annat fel?