P
Jag har just installerat ido 36-53. När jag spolar så måste jag hålla nere spaken under hela spolningen, annars stänger sig genast bottenventilen. Är det någon som vet hur man får spaken att förbli i samma läge spolningen igenom? Flottör och bottenventil är nyligen bytta.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.