Medlem
· Lindesberg, Örebro
· 229 inlägg
Jag har problem med ett element i källaren som är kallt.
Har nyligen luftat elementet i fråga, och testade även att öppna "returen". Kom dock inget vatten alls från returen.
(Kan tycka att elementen i källaren borde fungera bättre än de på övervåningen, då de är närmast pannan.)
Vet inte om det är rören/elementet(?) i ett intilliggande rum, som är boven, eller om det är lågt tryck i pannan. Röret från pannan, går först in till det intilliggande rummet, innan det kommer in i det rummet där jag sitter.
Bifogar några bilder, och är tacksam för hjälp.
Har nyligen luftat elementet i fråga, och testade även att öppna "returen". Kom dock inget vatten alls från returen.
(Kan tycka att elementen i källaren borde fungera bättre än de på övervåningen, då de är närmast pannan.)
Vet inte om det är rören/elementet(?) i ett intilliggande rum, som är boven, eller om det är lågt tryck i pannan. Röret från pannan, går först in till det intilliggande rummet, innan det kommer in i det rummet där jag sitter.
Bifogar några bilder, och är tacksam för hjälp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Medlem
· Lindesberg, Örebro
· 229 inlägg
Har plockat bort termostaten och ruckat lite på stiftet. Om det skulle vara skit i rören, hur fixar man det?
Rören på bild nr 3 är bara ljumna, och det är därifrån som rören sedan går in i mitt rum.
Rören på bild nr 3 är bara ljumna, och det är därifrån som rören sedan går in i mitt rum.
Redigerat:
Medlem
· Lindesberg, Örebro
· 229 inlägg
Medlem
· Lindesberg, Örebro
· 229 inlägg
Klicka här för att svara