S
S sussens skrev:
Alingsås, nära göteborg =) Hurså?
Det med var du bor har att göra med inställningen av ratten nere till vänster ,klimatzon , i dit fall kan det vara lämpligt att ställa den på 5,5 och den andra från höger på 0 , det är inte tempen i huset som ändras det är tempen på utgående vatten som ändras , tempen på vattnet ändras i grader
Man kan likna rattten nere till vänster som en växellåda och nästa till höger gasen
Växeln 5,5 och gasen på noll , så kör du 60 km , du tycker det är svalt då får du gasa lite mer , är gasen på fullt , så blir det att växla upp till 6 och släppa på gasen lite
Vid justering så ska det gå ett dygn så systemet hinner att stabilisera sig
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.