Hej!
Har stött på patrull!
Det är nämligen så att jag för allt i världen inte kan rita huset så jag får med förhöjt väggliv och snedtak på insidan. Nån som vet hur jag skall gå till väga?
Har de ytter väggarna som kneewall är det fel?
Får inte till ceiling planes om det är det man ska köra...blir som en hylla bara.
Sen har ett mystiskt fenomen uppstått och jag kan inte få bort det, bifogar bild.
Är tacksam för all hjälp.