Hej!

Har stött på patrull!

Det är nämligen så att jag för allt i världen inte kan rita huset så jag får med förhöjt väggliv och snedtak på insidan. Nån som vet hur jag skall gå till väga?
Har de ytter väggarna som kneewall är det fel?
Får inte till ceiling planes om det är det man ska köra...blir som en hylla bara.

Sen har ett mystiskt fenomen uppstått och jag kan inte få bort det, bifogar bild.


Är tacksam för all hjälp.
 
  • drömkåken.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.