Frugan låter mig inte elda i den längre så då är det lika bra att göra sig av med den. Använt den med två 500liters- Strömsnästankar tillsammans med en luft/vatten-pump vilket har funkat bra.
En av tankarna kan följa med, och även rökgastermostat och termometrar.
Ser precis ut som på länken nedan.

https://prity-bg.com/en/products/fireplaces/prity/prity-wd-w29/

Prisidé 10000:-
 
Hej Thomas vart finns denna? Och hur mycket har den används? /Felix
 
Den finns i Östergötland. Har använts ganska sparsamt under 2 säsonger
 
Är kaminen kvar?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.