2 554 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Prity WD W29 vattenmantlad kamin
Frugan låter mig inte elda i den längre så då är det lika bra att göra sig av med den. Använt den med två 500liters- Strömsnästankar tillsammans med en luft/vatten-pump vilket har funkat bra.
En av tankarna kan följa med, och även rökgastermostat och termometrar.
Ser precis ut som på länken nedan.
https://prity-bg.com/en/products/fireplaces/prity/prity-wd-w29/
Prisidé 10000:-
En av tankarna kan följa med, och även rökgastermostat och termometrar.
Ser precis ut som på länken nedan.
https://prity-bg.com/en/products/fireplaces/prity/prity-wd-w29/
Prisidé 10000:-
Den finns i Östergötland. Har använts ganska sparsamt under 2 säsonger
Klicka här för att svara