Hej! Är ny här, och söker kanske det omöjliga.

Noggranna och billiga hantverkare?

Jag söker duktiga hantverkare som klarar av snickerier, badrum och kök. De ska vara noggranna och ändra på det som blir fel(för fel blir det ju ibland), utan en massa invändningar. Värdesätter om de inte pratar en massa i mobilen och åker iväg till andra projekt, när det skall jobba hos mig. De får gärna vara billiga.
Nationalitet spelar ingen roll, bara man kan komunicera.
Huset finns i södra Stockholm.

FINNS DETTA?

Kom gärna med tips på bra och billiga hantverkare som ni har erfarenhet av!

Tack på förhand!

Jag har messat dig numret till mina lettiska jobbare som jag rekomenderar! Dom har hjälpt mig med allt från grundmurning, garage bygge, väggar och målning samt kakel och klinker! De byggde tilllochmed vår bastu!  Allt från 120 kr/h +moms
/Ralli

Skulle du kunna skicka till mig också? Är mycket intresserad.
mvh stenhus05

Hej!

Jag är också intresserad av att kontakta dessa hantverkare. Kan du skicka numret till mig också?

Tack på förhand!

Vi är också intresserade av att anlita lettisk arbetskraft så skicka gärna nummer till oss.

MVH Niclas

Hej Ralli!

Jag är också intresserad....kan du skicka numret som ett PM till mig med?:)

MVH

Patrik

Tjenare Ralli, har du lust att ge oss numret oxå via pm??, ska till och börja bygga 84m2 tillbyggnad samt 81m2 garagedel...Mvh Danne H.H.

Hej!

Jag är också intresserad av att kontakta dessa hantverkare. Kan du skicka numret till mig också?

Tack på förhand!

Hej Ralli,

Vore kanon om du kunde skicka mig numret till dessa lettiska byggjobbare. Har en del enklare grejer som jag kan tänka mig att ge dem.

Ni andra..... hur gick det. Kom ni överens och hur blev slutresultatet?

/Niggo

Även jag vill ha numret :) Arbetar de i Göteborg?

Ack så sent jag är ute....................men finns hantverkarna kvar och numret........så tar jag tacksamt emot detta :)!

Tack på förhand :)!

Samma här skulle behöva duktiga golvläggare!
Tar tacksamt emot telefonnr!!
Mvh opaler

Ralli verkar inte ha varit inne på forumet sedan februari, så ha inte för stora förhoppningar. :)

He,he.....finns det några som passar inom ramen för noggranna och prisvärda? Tveksamt, det bästa man som konsument kan få är nog "inter överprissugande och noggranna"??

DÅ har man haft tur!

Hej!
Jag skulle bli glad om jag hittat en golvläggare som kommer och inte bara lovar och lovar!! Och förhoppningsvis ska han vara både duktig på sitt jobb och prisvärd!!! Undrar var man kan hitta en sådan har försökt med två olika firmor!!! Hittar ingen någon som vet var få tag i en sådan?? bor i Markaryd Kronobers län.
Opaler

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.