6 967 läst ·
24 svar
7k läst
24 svar
Prisvärda hantverkare!
Sida 1 av 2
Hej! Är ny här, och söker kanske det omöjliga.
Noggranna och billiga hantverkare?
Jag söker duktiga hantverkare som klarar av snickerier, badrum och kök. De ska vara noggranna och ändra på det som blir fel(för fel blir det ju ibland), utan en massa invändningar. Värdesätter om de inte pratar en massa i mobilen och åker iväg till andra projekt, när det skall jobba hos mig. De får gärna vara billiga.
Nationalitet spelar ingen roll, bara man kan komunicera.
Huset finns i södra Stockholm.
FINNS DETTA?
Kom gärna med tips på bra och billiga hantverkare som ni har erfarenhet av!
Tack på förhand!
Noggranna och billiga hantverkare?
Jag söker duktiga hantverkare som klarar av snickerier, badrum och kök. De ska vara noggranna och ändra på det som blir fel(för fel blir det ju ibland), utan en massa invändningar. Värdesätter om de inte pratar en massa i mobilen och åker iväg till andra projekt, när det skall jobba hos mig. De får gärna vara billiga.
Nationalitet spelar ingen roll, bara man kan komunicera.
Huset finns i södra Stockholm.
FINNS DETTA?
Kom gärna med tips på bra och billiga hantverkare som ni har erfarenhet av!
Tack på förhand!
Jag har messat dig numret till mina lettiska jobbare som jag rekomenderar! Dom har hjälpt mig med allt från grundmurning, garage bygge, väggar och målning samt kakel och klinker! De byggde tilllochmed vår bastu! Allt från 120 kr/h +moms
/Ralli
/Ralli
Vi är också intresserade av att anlita lettisk arbetskraft så skicka gärna nummer till oss.
MVH Niclas
MVH Niclas
Tjenare Ralli, har du lust att ge oss numret oxå via pm??, ska till och börja bygga 84m2 tillbyggnad samt 81m2 garagedel...Mvh Danne H.H.
Ack så sent jag är ute....................men finns hantverkarna kvar och numret........så tar jag tacksamt emot detta
!
Tack på förhand
!
Tack på förhand
Hej!
Jag skulle bli glad om jag hittat en golvläggare som kommer och inte bara lovar och lovar!! Och förhoppningsvis ska han vara både duktig på sitt jobb och prisvärd!!! Undrar var man kan hitta en sådan har försökt med två olika firmor!!! Hittar ingen någon som vet var få tag i en sådan?? bor i Markaryd Kronobers län.
Opaler
Jag skulle bli glad om jag hittat en golvläggare som kommer och inte bara lovar och lovar!! Och förhoppningsvis ska han vara både duktig på sitt jobb och prisvärd!!! Undrar var man kan hitta en sådan har försökt med två olika firmor!!! Hittar ingen någon som vet var få tag i en sådan?? bor i Markaryd Kronobers län.
Opaler