Hej,
Bygger om badrummet i huset, och till handfat samt toastol så kommer vattnet från vägg med prisolrör. Tyvärr saknas isoleringen den sista biten. Är det ett krav att rören som går igenom tätskiktet har isolering på sig?
I så fall, hur löser jag detta? Kan jag köpa ett prisolrör och skala av isoleringen och trä på den på mitt befintliga rör?
Tack!