Vad är er uppfattning om köksleverantörernas prisnivåer. Vilka är billiga, medel respktive dyra av följande:
HTH, Marbodal, Vedum, JKE, Ballingslöv, Myresjökök, Siematic, Kvänum, Tibrokök, Invita, Kvik
Upplever ni att någon leverantör (även andra än ovanstående) är väldigt prisvärd?