Hej!

Det skrivs inte så mycket om Eksjöhus här tycker jag. Tänkte höra om det finns några här på forumet som ska bygga, bygger eller är intresserade av just Eksjöhus 1-plans villor. Vet ni vad sandhem, dalvik, stjärnvik, havsvik, norrhaga och sjöängen kostar utan tillägg men med grund?


Tack på förhand // Baggio
 
Det verkar inte bättre än att ingen har intresserat sig för eksjohus. Trist! Undrar varför? Är de inget bra att ha att göra med eller är de dyra för vad man får? Inte vet jag...............vet ni?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.