Hej!
Det skrivs inte så mycket om Eksjöhus här tycker jag. Tänkte höra om det finns några här på forumet som ska bygga, bygger eller är intresserade av just Eksjöhus 1-plans villor. Vet ni vad sandhem, dalvik, stjärnvik, havsvik, norrhaga och sjöängen kostar utan tillägg men med grund?
Tack på förhand // Baggio