Hej

Vi vill höra vad slutsumman har landat på för er som har byggt ett Höner från Älvsbyhus (exkl tomtpris). Pratade med en säljare och kom fram till att det borde landa på ca 1,6 milj, med markarbeten, anslutningar, mm. mm.
Undrar också om det är några som har erfarenheter av deras säljare i Norrtälje?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.