Er der nogen der kender prisen på A-huset Arholma? :

Hvis der er nogle her på forummet som har bygget/bygger et hus model Arholma ville jeg være interesseret i at høre om det! Måske har I også nogle billeder?
På forhånd tak! ;D
Med venlig hilsen
Elisabeth